Regulamin PS4forum.pl

Dyskusja w 'Ogłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Aleks, Sie 31, 2013.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Aleks

    Aleks Moderator Staff Member

    Dołączył:
    Lut 21, 2013
    Wiadomości:
    374
    Docenione treści:
    57
    Regulamin

    1. Ogólne
    • 1.1 Poniższy regulamin dotyczy wszystkich użytkowników oraz obowiązuje w każdym dziale.
    • 1.2 Niektóre działy mogą mieć swoje wewnętrzne regulaminy, z którymi użytkownik ma obowiązek się zapoznać i je przestrzegać.
    • 1.3 W sprzecznych sytuacjach nie określonych przez regulamin decyzje zawsze podejmuje administrator.
    2. Rejestracja
    • 2.1 Nazwa użytkownika nie może zawierać obraźliwych treści.
    • 2.2 Należy podać swój prawdziwy adres e-mail, inaczej konto nie zostanie aktywowane.
    • 2.3 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
    3. Obowiązki i zakazy użytkowników
    • 3.1 Przed założeniem nowego tematu użytkownicy są zobowiązani do sprawdzenia czy nie istnieje już taki sam lub podobny.
    • 3.2 Żaden użytkownik nie może używać czerwonej i zielonej czcionki, dostępne są one tylko dla administratora i moderacji.
    • 3.3 Nie wolno używać obraźliwych słów, publikować treści rasistowskich, przekleństw, szanuj także innych użytkowników.
    • 3.4 Nie należy pisać kilka postów pod rząd, jeśli chcesz coś dodać to edytuj swój post, chyba że minęły 3 dni od napisania poprzedniego.
    • 3.5 Zabronione jest podawanie jakichkolwiek spoilerów dotyczące gier, filmów oraz książek. Tego typu informacje umieszczamy wyłącznie za pomocą funkcji code "Spoiler".
    • 3.6 W tematach nie wolno pisać wiadomości nic nie wnoszących do dyskusji, zbyt daleko odbiegających od tematu.
    • 3.7 Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z jego konta - nieważne kto aktualnie pisał posta.
    • 3.8 Absolutnie zabronione jest podszywanie się pod moderatorów/adminów, grożenie innym użytkownikom banem, itp.
    • 3.9 Nie można podawać linków do stron warezowych i temu podobnych pirackich serwisów.
    • 3.10 Zakaz kasowania moderatorskich wpisów do postów.
    • 3.11 Należy cytować wyłącznie te fragmenty wypowiedzi rozmówcy, na które bezpośrednio udziela się odpowiedzi. Należy wycinać cytaty, do których nie odnosi się wypowiedź.
    • 3.12 Zabrania się pisana całego postu przy użyciu Caps Locka.
    • 3.13 Należy zachować poprawną pisownie.
    • 3.14 Zakaz reklamowania komercyjnych stron na których znajdują się jakiekolwiek reklamy oraz sklepów.
    • 3.15 W profilu należy podawać prawdziwe dane tj. data urodzenia.
    • 3.16 Użytkownik ma możliwość zmiany treści (edycji) w poście przez 20 minut od momentu jego umieszczenia na forum.
    • 3.17 Usuwania postów i tematów na forum dokonują Administratorzy i Moderatorzy. Użytkownik po upływie okresu przewidzianego w punkcie 3.16 nie może usunąć swojej wypowiedzi. Każda umieszczona treść może bowiem stanowić pomoc lub wskazówkę dla innych, a wypowiedzi w niektórych tematach mogą stracić sens. Żądania ich usunięcia będą ignorowane.
    4. Prawa użytkowników
    • 4.1 Każdy ma prawo do swobodnego wyrażania swoich poglądów, o ile nie łamie przez to niniejszego regulaminu oraz polskiego prawa.
    • 4.2 Każdy ma prawo do udzielania odpowiedzi w istniejących tematach, o ile są one otwarte i dla niego dostępne.
    • 4.3 Każdy może dodawać innym użytkownikom punkty "reputacji".
    • 4.4 Zarejestrowany użytkownik może zwrócić się do Administratora o przyznanie mu prawa do wypowiadania się w działach Forum, do których dostęp został ograniczony przez Administratora lub Moderatora.
    • 4.5 Każdy użytkownik może zgłosić nieodpowiedni post poprzez opcje "Zgłoś" znajdującą się pod postem.
    5. Avatary i sygnatury
    • 5.1 Maksymalny rozmiar awatara to 200 na 200 pikseli.
    • 5.2 Sygnatura nie może być większa niż 600 na 140 pikseli, oraz nie może zawierać więcej niż 350 znaków, 3 obrazki i 3 linki.
    • 5.3 Sygnatura oraz awatar nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich i temu typu podobne.
    6. Media
    • 6.1 Żadne obrazki, zdjęcia oraz zamieszczone filmiki nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich i temu typu podobne.
    • 6.2 Nie można podawać linków do pirackich i pornograficznych treści.
    7. Kary
    • 7.1 Użytkownik za nieprzestrzeganie regulaminu może dostać, ostrzeżenie/a w skali procentowej, zakaz pisania na miesiąc (80%), stały ban (100%).
    • 7.2 Każde ostrzeżenie schodzi po 3 miesiącach, w innym terminie zdjąć je może tylko administrator.
    • 7.3 Ostrzeżenia mogą mieć różną wartość, zależy od wykroczenia. Przeważnie jedno ostrzeżenie ma wartość 20%.
    8. Informacje dodatkowe
    • 8.1 Administratorzy i Moderatorzy mają zawsze racje, użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego wykonywania ich poleceń.
    • 8.2 Zabronione jest publiczne oczernianie osoby z rangą moderatora lub admina. Niezadowolenie należy zgłaszać jedynie poprzez prywatną wiadomość do Moderatora lub Administratora.
    • 8.3 Zabronione jest działanie na szkodę ps4polska.pl, jak i ps4forum.pl.


    Rejestracja oznacza akceptację regulaminu.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć tę stronę